THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 5 mei 2013

Plannen genoeg.....

Ja, plannen genoeg. Vandaag was het zover, geen afspraken, moeders was gisteren al geweest, het zonnetje schijnt dus de hele dag om van alles te doen....... Maar........wat gebeurt er? Helemaal niets..........Ten eerste baalde ik ervan dat ik pas om half 11 wakker werd, okay, ik zal het nodig hebben gehad maar jeetje, dan is de halve dag al voorbij als ik gewassen en geplamuurd beneden kom. Oh ja, we moeten natuurlijk onthouden dat dat niet erg is, go with the flow, dan doe je toch gewoon niks. Ja maar (ja maar is een dodelijke! kijk maar wat volgt..) nu moet ik weer de hele week werken en ik moet de poezen en tuin in de gaten houden voor zus en KC want die zijn een midweekje weg en dan heb ik weer nergens tijd voor..... NOU EN ! zegt mijn linkerschouderengeltje, dan doe je toch verder niks, je gaat gewoon werken en na het werk verzorg je alle poezebeesten en check je de beide tuinen (het is tot 9 uur licht buiten) en dan ga je lekker zitten en geniet je van je vrije avond! "Linkerschouderengeltje, als ik jou toch niet had".......

Geen opmerkingen: