THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 22 mei 2013

Mijn ex is jarig....

Ik vergeet zijn verjaardag nooit, heb natuurlijk meer dan 10 jaar samen met hem gewoond, in de belangrijkste tijd van mijn leven, van mijn 20ste tot mijn 30ste en af en toe denk ik er nog wel aan. Waar we allemaal gewoond hebben met als laatste de woonboot. Alle leuke dingen die we hebben gedaan, vooral in de begintijd. Wij woonden als eerste van de vriendenclub samen dus hadden vaak mensen over de vloer. Geen internet, geen telefoon, geen mobiel. Dus, iedereen die langs wilde komen moest gewoon aanbellen en kijken of we thuis waren. Geweldige tijden, geen afspraken, gewoon spontane akties. Stuk voor stuk viel de vriendenclub uit elkaar omdat de stellen niet bij elkaar bleven. Ik weet nog dat we vaak zeiden dat wij het gelukkig nog wel leuk hadden. Totdat het ook bij ons op was, uit elkaar gegroeid, niet meer dezelfde kant op willen gaan? Ik weet het niet, het gaat zoals het gaat. Als ik erop terugkijk waren we gewoon vriendjes van elkaar, zo zit het in ieder geval in mijn geheugenlaadje dus kijk ik erop terug met een 'leuke tijd' gevoel, ik denk vooral omdat ik het nu niet heb. Een fijne herinnering.....

Geen opmerkingen: