THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 27 mei 2013

Afscheid....

Morgen rond 12 uur neem ik voor de zoveelste keer afscheid van een werkplek, gewenning, collega's die net niet meer onbekenden zijn. Na 2 en een halve maand bij Ricatech ga ik met een heel ander product werken, nl. mensen. Weer eens wat anders dan jukeboxen. Het werk hier was op zich best leuk, maar het commerciele trekt me al lang niet meer. Dus niet meer na 5 minuten op mijn werk of tussen de middag naar huis, roken op gezette tijden naast het gebouw bij de picknicktafel. We moeten weer aan andere dingen wennen nu, ' s morgens naar de metrohalte rijden en met de metro naar het centrum van Rotterdam, dat zal ook wel anders zijn. Maar goed, we weten het, na een maand of twee zijn we weer helemaal gewend, is het werk al behoorlijk bekend en hebben we weer een boel nieuwe mensen leren kennen. Ach, het houdt ons jong zullen we maar denken, hoewel ik nu wel hoop dat het even de laatste verandering is......

Geen opmerkingen: