THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 24 oktober 2012

Workshop

Afgelopen zaterdag had ik voor de tweede keer een workshop met 2 dames die beiden een knipoog schilderij wilden leren maken. Nou, dat kon.... Ik vind het altijd erg leuk om te laten zien waar ikzelf zo enthousiast over ben: Een persoonlijk, origineel kunstwerk maken waar er maar 1 van is en die vaak heel persoonlijk uitpakt. Ook deze keer. 1 van de dames had een foto van haar overleden man uitgeprint en de plek waar zijn as was verstrooid. Ik moest het idee van foto even loslaten want ik moet de plaatjes natmaken en verfrommelen en dat leek me qua gevoel wat respectloos. Zij had er zelf geen moeite mee gelukkig en ze heeft er iets moois van gemaakt. Het leuke is ook dat ik eigenlijk de dames geheel hun eigen gang laat gaan en ze alleen maar het idee geef dat ik 'lesgeef'. Ongemerkt gebruiken ze hun eigen kleuren, hun eigen fantasie en hun eigen teksten en dat is nu precies wat ik geweldig vind om te doen en over te brengen........

2 opmerkingen:

Femke zei

Wat leuk dat je weer een workshop hebt gedaan! Hoop dat er nog velen zullen volgen, want het is ontzettend creatief en tof wat je doet.
x Femke

KnIpOog Schilderijen zei

dank je wel Fem, lief van je. En ik hoop met je mee, want het is leuk om te doen....Fijn weekend.x