THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 12 oktober 2012

Hoezo interessant....

Ik snap er niets van, van het Nederlandse volk. Er loopt een crimineel rond die zijn straf heeft uitgezeten en wat gebeurt er in Nederland. Het wordt een BNer en iedereen wil hem ineens in een talkshow, hij gaat boeken schrijven. Men vecht om zijn aandacht. Ik weet zeker dat hij iedereen uitlacht, hij verdient zijn geld nu nog makkelijker dan vroeger.Wat is dat nu weer voor fenomeen? Het is een man die opdrachten heeft gegeven om mensen te liquideren/executeren. Normaal gesproken wil je daar als rechtschapen mens helemaal niets mee te maken hebben, dus ik zou als ik hem tegenkwam op straat of waar dan ook, met een flinke boog om hem heen lopen en als hij tegen me zou gaan praten zou ik toch wel duidelijk laten blijken dat ik niets met hem te  maken zou willen hebben. Nu heeft hij ergens weer 'opgetreden' ofwel 'een lezing gegeven' (moet niet gekker worden) en Twitter is helemaal op tilt geslagen. Ik vraag me af waar dit gaat eindigen.... Misschien wordt ie wel tot minister president gekozen. Tenslotte worden acteurs in Amerika ook gouverneur of zelfs president....

Geen opmerkingen: