THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 23 oktober 2012

Soms heb je een dag....

Soms heb je een dag dat alles lekker gaat, voelt, is....... Je staat op, hebt een keer minder wallen onder je ogen (ouder, dus alles zakt naar beneden behalve je tandvlees), je haar zit goed, je voelt je ok, het komt erop neer dat je gewoon lekker in je vel zit. De mensen die je spreekt die dag zijn echt allemaal aardig, geen uitzondering en je loopt bijna de hele dag met een glimlach op je gezicht. De zon schijnt, het is een prachtige dag, Je wordt verrast door een telefoontje (en dus iemand die aan je denkt) van ver weg. Je kunt je heerlijk ontspannen door lekker te shoppen, alles beetpakken en weer terugleggen (heb nog steeds niet veel geld), maar heerlijk verzinnen dat het straks allemaal weer beter gaat (financieel) en ik weer allemaal leuke prutjes kan kopen (gelukkig heb ik een lieve zus die me af en toe wat toestopt, zo ook vandaag). En er is zelfs iets leuks op tv, een nieuwe serie die Revenge heet, vol intriges en spanningen. Je eten smaakt verrukkulluk en we trakteren onszelf op een heerlijk koekje bij GTST en de koffie. De laatste nachten droom ik alleen maar hele fijne dromen en ondanks dat ik een paar keer wakker word van de opvliegers, blijft dat lekkere gevoel van die dromen hangen. Vandaag gaat er niets fout. Voelde het maar elke dag zo......

Geen opmerkingen: