THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 5 oktober 2012

Linkje




http://youtu.be/Adsx4BQHvUw


Ik heb het er al eerder over gehad, mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen. De man die het op een vreselijk leuke manier duidelijk kan maken is Mark Gungor. Hij is dominee en zijn insteek is om man en vrouw niet zo snel te laten scheiden door ze het verschil in denkwijze duidelijk te maken en dat doet hij op zo'n originele grappige manier dat je het ook onthoudt. Dat zijn altijd de beste manieren om iets duidelijk te maken, met humor.... Vandaar dat ik het linkje op mijn blog wil zetten. Ik heb met genoegen zijn complete seminar bekeken en buiten dat ik er vreselijk om gelachen heb, heb ik er veel van onthouden. Ik hoop dat dat nog eens zijn vruchten af gaat werpen.





Geen opmerkingen: