THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 2 oktober 2012

Werken

Ik werk weer.... Vandaag had zusje leuke nieuwe kaartjes, positieve kaartjes waarvan je er 1tje kan trekken die op jou van toepassing is voor die dag. Ik trok, je doet het ook al vind je het moeilijk, nou da's wel toepasselijk nietwaar? Het werk is wel leuk hoor, nieuwe dingen leren vind ik altijd leuk. Maar het moeilijke eraan is voornamelijk het reizen. Ik vind het vervelend om elke morgen mijn auto in te stappen en helemaal naar Rijswijk te moeten rijden om daar een dag in een kantoor te zitten en dan om 10 over 5 weer naar huis te rijden en pas om kwart over 6 thuiskomen. Ik weet niet of een ander zou zeggen, pfff, waar heb je het over, je hebt toch werk.... Natuurlijk ben ik blij dat ik werk heb, het is moeilijk genoeg gebleken om iets te vinden, nou ja, niet om iets te vinden, ik vond genoeg, maar om uitgekozen te worden, dat is een ander verhaal. Dus natuurlijk ben ik dankbaar dat ik wat gevonden heb, het had alleen iets dichterbij moeten zijn en ietsie meer moeten betalen. Maar goed, ze zeggen dat alles went, dus ik wacht af......

Geen opmerkingen: