THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 17 juni 2012

Vaderdag 2012

Vandaag was het vaderdag. Mijn vader overleed in 1993. Wat heeft hij me proberen te leren? Af en toe denk ik daaraan. In ieder geval dat ik sterk moet zijn en moet leren, kennis is macht. Door hem ben ik na de MAVO toch maar de MEAO gaan doen. Hij vond het belangrijk dat ik altijd voor mezelf zou kunnen zorgen. Dat was een goed advies. Helaas heeft hij me ook laten zien  (toen ik nog te jong was om er iets van te begrijpen) dat (sommige/de meeste??) mannen niet te vertrouwen zijn. Het lijkt erop dat dat zich heeft genesteld in mijn brein en is maar moeilijk uit te bannen. Ach, ik laat het er maar bij, heb het al genoeg proberen te analyseren en heb nu besloten dat ik het hou bij 'gewoon leven' en genieten, met of zonder man (kan elke dag veranderen hoor, dat idee hihi)..................

Geen opmerkingen: