THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 29 juni 2012

Sprookjes

Vroeger geloofde ik in sprookjes, zoals iedereen, toen ging ik nadenken..... En, dit is mijn mening vooral gebaseerd op eigen ervaringen en die in mijn omgeving, verliefdheid blijkt een tijdelijke gekte en houden van is vooral wennen aan. Behalve de onvoorwaardelijke liefde die bestaat tussen bijv. moeder en kind. Net zo goed als Fall in Love bestaat, bestaat ook Fall out of Love. Als je je leven gewoon doorleeft heb je na een tijdje nergens meer last van. De emoties zijn bekoeld en de hysterie is verdwenen. Ik bedenk me altijd dat het leven bestaat uit momentopnames, gekoppeld aan je gemoedstoestand. Elkaar beloven op zo'n geluksmoment dat je voor altijd bij elkaar blijft, of nooit meer een ander wilt is dus zo'n momentopname. Het blijkt nogal lang te zijn namelijk, dat altijd.......

Geen opmerkingen: