THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 19 juni 2012

Bucket list

In mijn tijd bij Traffic Control was ik natuurlijk Gastvrouw en kon naar hartelust me bezighouden met dat wat me altijd bezighoudt, mensen en praatjes maken was gewoon onderdeel van mijn werk. Het leukste onderdeel mag ik wel zeggen. Op een dag waren er twee leuke meiden die een slipcursus kwamen doen. Ik hoorde ze praten en zag dat ze een papiertje bij zich hadden. Nieuwsgierig geworden wilde ik natuurlijk weten wat erop stond en ze vertelden dat ze een bucket list hadden gemaakt, dingen die ze altijd al hadden willen doen maar nog niet gedaan hadden. Ik vroeg ze hoe oud ze waren en ze waren net twintig. Toen ik meldde (in al mijn wijsheid) dat je dat toch eigenlijk pas doet als je 'een bepaalde leeftijd' had bereikt zeiden ze mij "waarom? je moet je altijd afvragen, elke dag ongeacht je leeftijd, of er nog dingen zijn die je wilt doen en ze dan gaan doen". Ik vond het een wijze raad...........

2 opmerkingen:

Debby zei

Heel herkenbaar! Mijn kids hebben try-before-you-die lijstjes ingesteld waardoor ze zoveel gekke, leuke dingen doen. Tabitha is er echt een ster in: Raften op de Nijl, met je voeten aan weerskanten van de Evenaar staan, Nederland in één week door trekken als toerist en voor overnachten couch surfing gebruiken, om er maar een paar te noemen. Ben er door aangestoken. Zondag gaan we "high-tea'en in the dark" en binnenkort lekker chillen in een hamam.
Het is trouwens heerlijk om je stukjes te lezen en ik ben enorm enthousiast over je schilderijen, supergaaf! Goed idee ook om volgers te vinden door je contacten te mailen!
Ik blijf iig lekker op de hoogte van je belevenissen, leuker dan via Linkedin. Hoewel feesten zoals de laatste twee keren dat ik je zag ook wel weer eens welkom zijn. Misschien voor ons "lijstje" ;)
Liefs,
Debby

KnIpOog Schilderijen zei

Tks Deb. Jouw stukjes zijn ook heel leuk om te lezen. Ik vind het een wonderlijke ontwikkeling bij zulke jonge mensen. Ik dacht daar vroeger echt niet over na. Voor nu heb ik niet zo heel veel wensen eigenlijk, maar ga er eens goed voor zitten.
Lfs van mij