THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 21 juni 2012

Make believe

De reden dat ik altijd kan slapen, heb ik ontdekt, is dat ik doe aan 'make believe'. Veel mensen gaan in bed liggen en gaan piekeren. Op de een of andere manier heb ik me eigen gemaakt dat ik in bed ga liggen en ga 'make believen'. En ik kan het iedereen aanraden. Dan woon ik in een hobbithuis van hout, met hele gezellige spulletjes o.a. een schommelstoel op een veranda, natuurlijk heb ik een manvriend die krankzinnig veel van mij houdt, als ik naar buiten loop sta ik bij de zee waar ik een tijdje naar de ondergaande zon kijk. Manvriend zit op de veranda en samen spelen we gitaar en zingen we liedjes van vroeger. Daar laat ik het bij. Tegen die tijd slaap ik meestal al. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen 'make believe' en dat is maar goed ook. Het leuke is dat je het altijd kunt doen, niemand hoeft het te weten. Je gedachten zijn compleet van jou en je mag en kan denken wat je maar wilt. Dat is toch een geweldig gegeven .........

Geen opmerkingen: