THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 20 juni 2012

de wijsheid toepassen

Van de week zag ik een item op t.v. over een vrouw die een winkelconcept had toegepast dat in Finland al overal wordt toegepast. Natuurlijk ben ik daar ook over gaan brainstormen. Misschien is er toch een reden (ik wil het graag geloven) dat ik nog geen werk heb gevonden. Ik wil graag werken omdat ik onafhankelijk wil blijven en trots dat ik voor mezelf kan zorgen. Workshops: Gevoelens uiten in kunst/Leren met situaties om te gaan. Dat klinkt ook geweldig leuk en daar is mijn brein ook druk mee in de weer op dit moment. Whatever happens, het is al leuk om erover te dromen en de bekendste spreuk op dit moment is volgens mij : Dream It, Wish It, Do It. Zelfs in het bedrijfsleven komt hij steeds voorbij. Maar, mijn spreuk van vandaag is een andere, lees mijn schilderij maar..........................

Geen opmerkingen: