THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 23 juni 2012

Ontmoetingen en zo ......

Soms kom je iemand tegen waar je meteen 'iets' mee hebt. En dat 'iets' is steeds iets anders, afhankelijk van de situatie/fase in je leven, dat waar je op dat moment mee bezig bent denk ik. Ik heb het nu even over mannelijke ontmoetingen, hoewel het natuurlijk ook opgaat voor vrouwelijke ontmoetingen. Dat is op zich geen raar gegeven, wat er wel opmerkelijk aan is, is dat je die persoon op het moment van die ontmoeting nog niet gesproken hebt en helemaal niets van die persoon weet. Waar we het dus over hebben is een 'uitstraling' (nog zo'n vaag begrip) en om het nog vager te maken, een 'klik'. Ik ben daar wel gevoelig voor, heel mijn leven al. Ik weet niet of iedereen dat heeft, maar ik ben vast niet de enige. Ik kom ergens binnen en zie iemand, die iemand ziet mij en that's it. Niet dat daar een relatie van komt of zo, maar er is direkt 'iets'. Meestal is het onontkoombaar dat je dus met die persoon in gesprek raakt. En het gekke is dan, dat je heel erg goed met die persoon 'klikt' dus dat intuitieve moment blijkt te kloppen. Het is denk ik net zo vreemd dat je je door de ene persoon heel makkelijk laat aanraken en door de andere 3 stappen achteruit doet, terwijl ze beiden gewoon aardig zijn. Maar goed, het gaat in de dierenwereld ook zo terwijl die communiceren door geur en gedrag. Oeps, ik geloof dat ik mezelf al antwoord heb gegeven....

Geen opmerkingen: