THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 28 juni 2012

Star Trek

Ik was toe aan een nieuwe mobiele telefoon. Ik had een behoorlijk simpele uitvoering tot nu toe, gekozen omdat ie er zo bijzonder uitzag en niks kostte. Hij kon ook niet veel maar ik ben niet veeleisend. Ik kom uit de generatie die het begin heeft meegemaakt dus blij was om een communicatiemiddel te hebben als je een keer strandde met je auto of iemand niet meer kon vinden in een overvolle straat of winkel. De hele dag bellen deed ik zowiezo niet en het smsen is een leuke activiteit en makkelijk als je geen zin hebt om te bellen. Maar nu...... tja, ik kom er bijna niet meer onderuit want internet op je mobiel is toch zooooo handig en je kunt allerlei 'apps' downloaden en gaan 'shoppen' op de 'android market'. Beam me up Scotty. Ik heb gisteren geprobeerd in ieder geval een beltoon te selecteren, het volume te regelen, hoe een sms te versturen en hoe te bellen en ik ben al blij dat dat in ieder geval gelukt is. Nu ga ik een snelcursus 'swypen' doen, dat is dus vegen over je telefoon en dan gebeurt er iets, het liefst dat wat je wilt dat er gebeurt. Daarna, als ik een beetje doorheb hoe het ding werkt, ga ik eens verder leren wat zo'n 'android market' eigenlijk allemaal voor voordelen biedt. Deze captain Kirk is on a mission to explore strange new worlds and to seek out new civilizations and to boldly go where I have never gone before.........

2 opmerkingen:

Debby zei

Leuk Hel, kunnen we whatsappen ;)

KnIpOog Schilderijen zei

Zodra ik er klaar voor ben.... Het internetplus abonnement start half juli....... ik hoop dat ik dan weet wat te doen....