THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 15 juni 2012

grappig..... of toch niet zo......

Ik spendeer veel tijd op LinkedIn bij het zoeken naar een leuke baan. Via een connectie op LinkedIn een tip gekregen te solliciteren bij het bedrijf waar hij (hij is ook ouder) onlangs werk heeft gevonden. Er zat een leuke baan bij in Bleiswijk dus gesolliciteerd en hem bedankt voor de tip. Hij vroeg me hem te bellen voor tips. Ik was benieuwd wat hij te zeggen had dus gebeld. Tja, het was een opmerking die ik in mijn leven wel vaker voorbij heb horen komen. 'Je profileert je als iemand waar mannen bang voor zijn en aangezien de meeste leidinggevenden nog steeds mannen zijn, is dat misschien niet zo goed'. Ik moest erom lachen en zei hem dat dat waarschijnlijk de reden is dat ik alleen ben hihi. Ik weet het, ik kom al mijn hele leven over als iemand die zich wel redt en niemand nodig heeft maar mensen.....................dat is een buitenkant, een zelfbescherming, daar moet je doorheen prikken. Een stoere buitenkant wil zeggen dat je een hele lieve kwetsbare ziel aan het beschermen bent die al teveel pijn heeft geleden. Als je dat niet kunt loop dan maar een deur verder..... Het is mijn overlevingsmechanisme.

Geen opmerkingen: