THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 19 juni 2012

Positief........

Natuurlijk kun je uit alle dingen die je meemaakt de positieve elementen naar voren schuiven. Voorbeeld? Als ik mijn laatste ex niet had ontmoet had ik nooit het huis naast mijn zus en zwager gekocht (waar ik het heel erg naar mijn zin heb), was ik in paniek geweest bij het idee dat ik mijn baan niet meer zou hebben en had ik er alles aan gedaan om daar te blijven waar ik niet gelukkig van was geworden, had ik me nooit gerealiseerd dat schilderen zo leuk was, had ik nooit mijn 'gitaarleraar' ontmoet waardoor ik, met stramme vingers en een af en toe al even stram brein in staat was een jeugddroom te verwezenlijken nl. 2x een optreden. En dat zijn maar een paar voorbeeldjes. Ik heb onlangs een heel leuk boekje gekocht, Five Wishes van Gay Hendricks. Als je het leest zitten er wel een paar aha-momenten in en ook al veel wat je zelf eigenlijk al wist. Denk niet meteen pfff weer zo'n zweverig boekje want vergeet niet dat spiritualiteit voor een groot deel 'gewoon' psychologie is. Dan leest het toch anders. Ik zal de belangrijkste vraag onthullen: Is je leven een volkomen succes geweest? Een leuke vraag om te stellen in gezelschap. Weet je waarom? Iedereen heeft zijn eigen waarheden en zijn eigen definitie van succes dus het lijkt me heel interessant om eens te horen wat dit losmaakt.........

Geen opmerkingen: