THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 8 maart 2013

Overal t.v. kijken

Lachen is dat he.... er wordt nu veel reclame gemaakt door alle providers dat je overal in huis televisie kunt kijken op je laptop, tablet of smartphone. Waarom is dat lachen? Waar moet je naar kijken? ER IS NIETS INTERESSANTS OP T.V. Alsof ik in bad wil kijken naar hoe een Barbie de dagen doorbrengt, als ik al een bad zou hebben zou ik daar absoluut geen t.v. willen kijken. Zo heb ik ook geen t.v. in mijn slaapkamer. In mijn slaapkamer is alleen maar plek voor een boek, te lezen voor ik ga slapen, om mijn fantasie te prikkelen, wat me niet lukt met de huidige t.v. progamma's (een enkele uitzondering daargelaten). Mijn t.v. wordt steeds meer gebruikt om een dvd te kijken van mijn eigen keuze en dat gewoon op de bank in de huiskamer, niet op de w.c., of in de tuin, of op zolder waar ik schilder, no way....

Geen opmerkingen: