THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 7 maart 2013

Feel Good Movie

Wat hou ik toch van Feel Good Movies, eigenlijk is het een verkapte vorm van een sprookje maar dat doet er niet toe. Als je je zielig voelt omdat je lijf aan het knokken is tegen een invasie van een virus is er niets lekkerder dan een Feel Good Movie kijken dus dat heb ik maar gedaan. Vanmiddag aangeschaft, New Year's Eve, voornamelijk omdat Jon Bon Jovi erin meedoet en die kan ik dan een paar keer 'rewinden', dat is ook wel fijn. Voor morgen heb ik eventueel Moonlight on Valentino nog liggen, daar was ie als op de foto. Zoals zovelen met ons was zijn (en mijn) aantrekkelijkste leeftijd van 35-45, maar mocht ik hem in ons winkelcentrum tegen het lijf lopen mag ie zo mee naar huis hoor, nog steeds... Zie je, dat hebben die films als effect, je fantasie gaat een beetje met je op de loop, maar dat is op dit moment beter dan die loopneus......

Geen opmerkingen: