THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 2 maart 2013

Ik wilde...

Ik wilde schilderen, ging vol goede moed naar boven, maar het was te koud. Ik wilde haken, had er echt zin in, maar ik wist niet wat. Ik wilde lezen, echt, maar ik heb geen heel goed boek. Ik wilde op visite maar wist niet bij wie. Ik wilde visite krijgen maar ik wist niet van wie. Ik wilde naar de winkels, maar ik heb geen geld. Ik wilde een voldaan gevoel op de zaterdag maar het lukte niet. Ik wilde lachen maar kon niets grappigs verzinnen.Uiteindelijk ben ik gaan genieten van mijn ovenkip en gebakken krieltjes en een leuke DVD. Al met al een verwarrende dag waarin ik het wel en niet naar mijn zin had. Ik geef de overgang maar weer de schuld, die verd...... stemmingswisselingen zorgen voor een groot deel voor bovenstaand scenario. Goed, morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen, nog even lekker lezen en heerlijk slapen....

Geen opmerkingen: