THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 17 maart 2013

Avondje uit..

Ik moet eerlijk toegeven, ze komen niet zo vaak meer voor, avondjes uit. Geheel vrijwillig overigens, ik ben al zoveel uit geweest en de laatste jaren ben ik eigenlijk het liefst thuis, lekker in mijn eigen huis, op mijn eigen bank, omringd door mijn eigen gezelligheid. Een kluizenaar ben ik niet hoor, ga geregeld op stap maar dan is het toch meer overdag i.p.v. 's avonds of  's nachts. Those days are over... Dus.. als er dan een keer een avondje uit plaatsvindt is het extra leuk. Door zwager uitgenodigd met zus en hem naar de musical Buddy Holly te gaan in het theater in Capelle. Ik ben gek op musicals, altijd al geweest. Vroeger zat ik elke zaterdagmiddag klaar op de bank om een zwartwit musical te kijken met Fred Astaire of Gene Kelly. Het was een leuke musical, uitgevoerd door goede artiesten maar vooral alle lof voor de hoofdrolspeler, hij heeft zijn best gedaan om te spelen en zingen als Buddy Holly en niet onverdienstelijk. Ik moet nog wel vermelden, ik was zo'n beetje de jongste aanwezige maar ik ken hem omdat ik geinteresseerd ben in muziek, mijn nieuwe collega (29 jaar) had geen idee wie het was......

Geen opmerkingen: