THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 18 maart 2013

Kunst

Zo af en toe is het leuk om iets te doen wat je normaal niet zo gauw zou doen. Via een kennis ken ik een kunstenaar die zich vaak bezighoudt met opvallende projecten. Zo had ik al eens meegedaan met een recordpoging om de langste sleep te creeren met zo'n 200 bruiden, die niet gewone bruidsjurken aanhadden maar met zwarte verf bespatte, en makeup, een wit gezicht met zwarte ogen, heel apart. Daarna werd ik nog een keer gevraagd te helpen. Hij ging met diverse figuren/creaties de binnenstad van Delft onveilig maken. Het was op een zaterdag en ik had er zin in. Ik werd geschminkt en kreeg een lange mantel aan met een zwaar schouderkunstwerk van lepels. Het idee was dat ik samen met nog iemand die een hele lange vork vasthield door de stad ging lopen. Ik duwde een karretje met soesjes en had een bus poedersuiker en de collega moest dan met die lange vork een soesje prikken en aanbieden aan voorbijgangers terwijl ik flink tekeer ging met de poedersuiker. Ik heb het geweten, ben bijna gearresteerd. We deden het grapje bij een politieagent en de poedersuiker stak lekker af tegen het donkerblauwe uniform. De omstanders lachten maar de agent ging me streng toespreken en was boos. Nadat de kunstenaar het gebeuren gesust had, mochten we verder lopen. Over mensen met korte lontjes gesproken....

Geen opmerkingen: