THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 6 maart 2013

In de tuin

Wat heerlijk was het, gisteren in de zon, heerlijk warm, in de tuin. De oude plantenbakken legen en oude bloemen afknippen en de tuin ontdoen van alle blaadjes die er in de herfst in zijn gewaaid. Ik heb maar een postzegeltuintje maar groot genoeg om spierpijn te krijgen als je met het vegen klaar bent.. Daarna, moe maar voldaan op de bank want dat heb ik verdiend. Vandaag nog even verder gegaan. Helaas geen zon maar nog steeds aangenaam. De pruimenboom had wel een hele vreemde vorm gekregen dus die is weer gesnoeid en de blauwe regen zat helemaal verwikkeld in de restanten van mijn appelboom. En dan heb ik ook nog een postzegel voortuintje dus daar heel even alleen de vlinderstruik wat korter gemaakt waardoor ik ineens meer licht in de keuken heb. Weer moe maar ook weer voldaan en na een vol bord macaroni op de bank en een leuke Engelse detective op t.v. ben ik (en de tuin) klaar voor de Lente.........

Geen opmerkingen: