THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 25 maart 2013

Jaws

Natuurlijk was er weer niets interessants op t.v., dus na een dagje van rommelen in huis, dingetjes opruimen, verplaatsen en nog eens bedenken hoe leuk het straks is dat ik weer eens een ander bankstel heb, nagels lakken, wasje draaien en een heerlijk dinertje bij zus en zwager en moeders, toch maar weer eens in mijn dvd bibliotheek geneuzeld. Waar heb ik zin in..... Deze keer Jaws maar weer eens afgestoft en dat was weer vreemd. Ik bedacht me hoe indrukwekkend en griezelig ik die film vond toen ik 16 was in de bioscoop. Dat was niet meer zo. Ik vind het nog steeds een leuke film om naar te kijken maar nu is het toch een openbaring dat ik vaak een gevoel van medelijden had voor Jaws. Dat kan ik me niet herinneren van vroeger en dat had ik toen dus niet. Kan je toch zien dat je verandert met de jaren. Ik ga vast binnenkort weer verder neuzen want ik heb nog meer van die ouwetjes en traditie met de Pasen is Jesus Christ Superstar kijken en laat ik die nou ook in die kast hebben staan.....

Geen opmerkingen: