THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 30 maart 2013

Even sjoppen

Eindelijk weer even heerlijk gedachten op nul met Jul sjoppen. Het was alweer een tijd geleden en ik moest natuurlijk 5 dagen per week werken dus weinig tijd om te sjoppen (om over geen geld maar niet te spreken), maar vandaag kon het. Het was een heerlijk middagje met een bekroning..Een nieuwe Senseo. De meeste gaan maar zo'n anderhalf a twee jaar mee dus hij deed het niet meer en ik ben aan het ding gewend, het is makkelijk en aan de smaak ben ik ook gewend. Toevallig was er een outlet winkel bijgekomen en die had een aanbieding, een witte Senseo voor 39,95. Nou goedkoper heb ik ze nooit gezien dus die moest maar mee. En..... wat fijn.... een heeeeele leuke verkoper in die winkel. Ook dat is een bekroning want ik zie niet zoveel leuke mannen meer. Er werd meteen geflirt (ik kan het niet helpen) over een weer (ze voelen het haarfijn aan) en het maakte dat ik me weer goed voelde (had weer tig vliegers gehad dus had het even nodig). Met Jul er even over gesproken dat het zo'n leuke vent was, totdat we de wolk weer wegpoetsten want hij zal wel 4 kinderen hebben, alcoholist zijn of gokverslaafd, of vreselijk saai, of 6 kleinkinderen hebben..... Dat maakt het weer makkelijker hem niet te leren kennen hihi.........

Geen opmerkingen: