THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 12 maart 2013

Belazerd

Ik kreeg een smsje van Jul vandaag op het werk dat ik niet moest schrikken maar dat de voortuin er een beetje anders uit zou zien omdat ze een bedrijf hadden gevonden dat de voegen van onze huizen zou repareren. Ik was alweer heel erg blij dat ik zomaar mee mocht doen in dit project. Helaas was er een contract getekend voor een bepaald bedrag met de zgn. eigenaar van het bouwbedrijf en toen later de werklui verschenen met de voorman bleek dat hij geld vooruit nodig had om spullen te kopen en dat het werk voor het afgesproken bedrag niet uitgevoerd kon worden, er kwam zeker een paar duizend per huis bij om het werk goed uit te voeren. Jul en zwager kregen argwaan en na een telefoontje met een kennis en de politie bleek het een bedrijf dat op het randje van legaal balanceert. Zo'n bedrijf gaat vaak zo te werk, een niet goed gespecificeerd contract en dan mondeling de prijs hoger maken. Het werk is even stilgelegd, er volgt nu eerst een gesprek met de voorman a.s. donderdag. Mijn Hans en Grietje voortuin is op dit moment kaal, de klimop en mijn klimroos moesten eraan geloven. Het was even schrikken maar we gaan wel weer nieuwe planten. Het komt vast allemaal weer goed na donderdag......

Geen opmerkingen: