THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 13 maart 2013

Banken fetisj

Ik heb er al veel gehad in mijn leven, banken en stoelen. Altijd als er iets ging kriebelen, als de kamer al een beetje te lang hetzelfde was, moest er een nieuwe bank komen want dan had je weer een heel ander huis, vond ik. Sinds een jaar of 4 heb ik nu dezelfde inrichting (tenminste qua stoelen en bank, tweedehands van Marktplaats). Wat heel fijn is, is dat Jul een vriendin heeft die een beetje dezelfde tic heeft, dus er staan al wat kasten en tafels in mijn huis die zij weer kwijt wilde. Zij heeft ook al heel wat banken versleten inmiddels.  De laatste keer dat zij een bankstel via Marktplaats had gescoord en ik ging kijken, vond ik het een prachtig bankstel maar direct daarop ging zij verhuizen naar een kleiner huis. Vandaag belde ze Jul dat ze een ander bankstel had gekocht en ik kreeg het heuglijke nieuws dat ik haar bankstel voor niets mocht overnemen. Het is een leren 3- plus 2-zits bank, wijnrood en ik heb er zin in. Leuk om vast te bedenken hoe ik het ga neerzetten straks. Ik ben ervan overtuigd dat ik er weer wat gezelligs van kan maken, het is weer tijd voor iets anders....

Geen opmerkingen: