THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 10 maart 2013

Here we go

Er gaat veel door mijn brein..... Zal het leuk zijn..... Kan ik het.... Wat verwachten ze van mij....Vinden ze me goed genoeg.......Heb ik gezellige collega's.....Vind ik het werk leuk..... Het zijn dezelfde vragen die ik had toen ik bij de vorige werkgevers ging werken. En ik vond het eigenlijk bij allemaal wel leuk, zeker qua collega's. Meestal ging het steeds beter als we elkaar eenmaal gingen leren kennen. Je moet het alleen even de tijd geven en het is nu eenmaal zo dat de eerste maand niet echt leuk is. Je weet nog niets, kent nog niemand, moet heel veel vragen en denkt dat je het nooit gaat leren. Maar langzamerhand en ongemerkt ga je steeds meer begrijpen en steeds meer wennen. Dus, ik gooi mijn verwachtingen weer overboord en probeer met een open mind mijn eerste dag door te komen morgen. Ook al bestaat mijn leven de laatste 5 jaar alleen maar uit de ene grote verandering na de andere..... saai is het niet.....

Geen opmerkingen: