THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 31 juli 2013

Waarom kijk ik......

Heel af en toe kijk ik naar Sex and the City en ik vind het nog steeds een stomme serie. Over oppervlakkige types die alleen maar over sex en relaties praten. Het gaat over vrouwen waar ik never nooit bevriend mee kan en wil zijn (ook niet toen ik zelf nog 30 was). Deze keer zat ik me te ergeren aan 1 van hen die een hele leuke relatie heeft met een man die een huis op het platteland heeft, een geweldig huis, waar zij totaal niet in past. Zij wil winkelen en gilt als ze een eekhoorn ziet. En ik heb ontdekt waarom ik me erger. Ik ken mezelf wel. Ik zit daarnaar te kijken en denk; wat ziet hij in zo'n oppervlakkig geval. Ik zou het wel gaaf vinden, zo'n man. Maar die valt natuurlijk niet voor iemand zoals ik, maar voor zo'n afhankelijk vrouwtje vrouwtje die zelf niet na kan denken en absoluut niet zonder een man kan, die de hele dag zit te zeiken dat ze het niet leuk vindt in dat gave huis met zo'n leuke vent. Al met al....... gewoon jaloers dus.....En hij houdt nog van haar ook, pwfwrllllllll.......

Geen opmerkingen: