THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 18 juli 2013

Beetje masochist??

Tja, af en toe denk ik van wel. Maar ik heb het ook zo nodig, om te blijven geloven dat het kan. Waar heeft ze het over? Liefde natuurlijk, maar niet zomaar, voornamelijk het prille begin en dus kijk ik ernaar, van die vreselijk romantische films. Zoals nu, naar nights in Rodanthe met natuurlijk weer zo'n sappige hoofdrolspeler (1 uit mijn lijstje) Richard Gere. Tijdens zo'n moment van dat prille begin, als je ziet hoe de man en de vrouw naar elkaar kijken, elkaar vasthouden. Ach..... het heeft met de hormonen te maken hoor (en zoals je uit de verhalen kunt lezen de laatste tijd erg veel last van)  en natuurlijk is dat verlangen groter omdat ik het niet heb en ach.... het zijn maar momenten, als de film is afgelopen blijft het verlangen nog even hangen maar na een half uurtje is ook de fantasie in slaap gevallen, gelukkig.....

Geen opmerkingen: