THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 1 augustus 2013

Clint...

Ik kijk naar Ellen, bijna elke dag, en eigenlijk alleen voor de gasten die in de rij staan om bij haar in de show te komen. Vanavond was Clint Eastwood en, tjee, ik vind het al mijn hele leven een interessante man. Van het zwijgzame soort maar wel met een klein hart (in de films dan). Met een glansrol in Bridges of Madison County als de perfecte, ideale man. Hoe oud is hij nu? Is ie al 80, zou best kunnen maar het maakt niet uit (heb het even opgezocht, hij is 83!) Deze man wordt mooi oud (die heb je ook) en heeft dan ook een veel jongere vrouw en dat kan ik me best voorstellen, hoewel ik toch denk dat het voor hem leuker is om met iemand van zijn eigen leeftijd te zijn (die dan natuurlijk ook jeugdig is en er niet uitziet als zijn oma), maar dat is slechts een idee van mij. Goh, die Bridges DVD heb ik in mijn bibliotheekje, ik denk dat ik maar weer eens ga kijken hoe Mr Right zich gedraagt en er uitziet, heb ik weer wat om te visualiseren........


Favoriete type>>>>>>>>>>>>>


Geen opmerkingen: