THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 9 juli 2013

Robin Thicke

I
k kende hem al een beetje, Robin Thicke, van een aantal jaren geleden, een dikke hit. Nu heeft hij hier weer een dikke hit, Blurred Lines, best een leuk liedje maar ik werd nieuwsgierig wat hij in die tussentijd allemaal gemaakt had. Ik werd zeer blij verrast. Leuk om dat te ontdekken op Youtube. Hij heeft prachtige liedjes gemaakt en gezongen, veel ballades en laat ik daar nou net gek op zijn. Via via heb ik geregeld dat ik 2 van zijn beste cds krijg en ik kijk er al naar uit. Van die liedjes die iemand 's avonds laat in je oor zingt (zachtjes dan) terwijl hij je aankijkt alsof er niets anders meer belangrijk is en je vasthoudt alsof hij je nooit meer los wil laten en je streelt........ nou ja, laat maar, meestal heb ik het daar toch veel te heet voor, maar ik weet nog hoe het voelde........

Geen opmerkingen: