THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 25 juli 2013

Dement

Geen leuke titel, ik weet het, maar een film zette me weer eens aan het denken....Ik zat naar the Notebook te kijken. Een prachtig liefdesverhaal, van die liefdes die ik alleen maar in de film zie maar af en toe echt schijnen voor te komen. Na een hoop gedoe komen ze eindelijk bij elkaar en trouwen en krijgen kinderen en blijven gelukkig met elkaar. Dan krijgt zij Alzheimer en dat is vreselijk voor hem want hij raakt haar kwijt, meestal weet ze absoluut niet meer wie hij is, of zijzelf. Hiervoor heeft zij, toen ze nog ok was, een Notebook gemaakt waarin ze hun liefdesverhaal heeft opgeschreven, met als laatste zin.... Lees dit aan me voor en ik kom bij je terug. En, omdat dit dus om echte (film) liefde gaat, gaat hij bij haar in het tehuis wonen en leest haar het verhaal voor...... elke dag opnieuw, omdat hij leeft voor die paar minuten dat ze het zich (en hem) allemaal herinnert..... Ware Liefde......

Geen opmerkingen: