THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 11 juli 2013

Dear John....

Nee, niet een brief van mij aan een nieuwe liefde (had ik er maar zo een) maar een film, een romantisch drama en een drama is het. Ik werd erin meegezogen, in die liefde en ook in het verdriet van de hoofdrolspeler. Natuurlijk ben ik zoals bekend een watje wat betreft romantische films omdat ik altijd zo graag zou willen dat het zo ook ging in het echte leven (helaas) en ik ben een beetje bevooroordeeld omdat ik een zwak heb voor de hoofdrolspeler, Channing Tatum, ik vind het geen mooie man maar hij heeft iets, de manier waarop hij loopt, praat, heel aantrekkelijk (gelukkig heb ik een heel jong brein, want hij is erg jong hihi). In zo'n verdrietige scene wilde ik bijna de t.v. inklimmen om hem te troosten en natuurlijk hem te bewijzen dat ik de enige ben die hem gelukkig kan maken, hihi, I WISH........   Zie onder:  Snap je een beetje wat ik bedoel?.....


Geen opmerkingen: