THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 24 juli 2013

Tja Heet......

Dat heb ik, ik heb het heet, volgens mij al zo'n 3 weken en vorige week spande de kroon. Op mijn werk is er geen airco en ik werk dus op zo'n hete dag in 31 graden waardoor ik een flinke hersenverblubbering krijg in de middag. Werken gaat nog net maar lopen en beetje bewegen niet echt. Zodra ik 1x de trap oploop roep ik in die hitte schijnbaar meteen een vlieger op dus ga ik lekken, op mijn hoofd, mijn neus, bovenlip, eigenlijk komt het op dat moment uit al mijn porien. En ja, ik klaag, is het eindelijk zomer wordt het boven de 30 graden zonder ook maar een zuchtje wind. Wie vindt dat nou lekker weer, ja, de mensen die vrij zijn en lekker de hele dag kunnen zitten bij het water of erin. Door die hersenverblubbering heb ik geen inspiratie om een leuk episteltje te schrijven, dat brein staat in brand. Het enige wat er gebeurt is, dat ik na die inspanning om ook nog iets te eten te maken, ik op de bank zit en in slaap sukkel, van de hitte en de aftakeling. Maar...... we blijven positief......ook dit gaat voorbij.....

Geen opmerkingen: