THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 15 juli 2013

Nog meer mannen....

Ik kan er niets aan doen, ben gek op mannen, vooral en eigenlijk op dit moment alleen maar, om naar te kijken en over te fantaseren (netjes bedoel ik, puur romantisch) en hoewel ik een tijdje geleden een rijtje mannen opnoemde (liet zien) waar ik direct een vlieger van krijg (vroeger gebeurde er iets anders, maar dat is verleden tijd geloof ik hihi), is er 1tje die ik vergeten was te laten zien. Hij deed vanavond mee in een film en het is een van de weinige mannen die veel leuker is nu hij ouder is en wat dikker. Natuurlijk ga ik weer uit van de karakters die hij speelde in de films waarin ik hem gezien heb, bijv. Practical Magic (die ook in mijn dvd bibliotheek staat). En dan zijn naam... Aidan Quinn, zo mooi....Ik vond het fijn hem weer eens te zien in een weer 'fijne mannenrol', verre van realistisch maar leuke science fiction.....

Geen opmerkingen: