THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 4 juli 2013

Soms heb je van die dagen....

Hard gewerkt, moe en je verheugt je erop om heerlijk op de bank naar Grease te kijken, jeugdsentiment inmiddels en een lekkere feel good movie......dacht je. Helemaal geen feel good. Het brengt me terug naar toen de film uitkwam, 1978 en ik ging erheen met eerste Liefde. Na een beetje hoofdrekenen is dat dus 35 jaar!!!!! geleden, terwijl het in mijn brein zo'n 5 jaar lijkt. Aangezien ik op dit moment door de 'grote verandering' heen ga, doet me dat echt niet goed. Nix feel good. De feestjes, de stapavondjes (vrijdag, zaterdag en zondagmiddag en avond) gingen ons makkelijk af, energie genoeg en het leven was een groot avontuur. Gelukkig voel ik me niet elke dag zo melancholiek, alleen bij het zien van de hitfilms uit die tijd (oh ja, en de muziek), oh ja, en als ik in de spiegel kijk, oh ja en als ik bedenk dat ik tegenwoordig ook heel tevreden ben om thuis te zijn, in mijn eigen hol..... Kon ik me toen niet voorstellen.....

Geen opmerkingen: