THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 30 juni 2013

Wat een verrassing....

Vandaag hadden we afgesproken dat moeders (met het busje) bij mij werd afgeleverd in plaats van bij de buren. Er was vandaag Place du Tertre voor amateurs in de wijk, zwager en zusje waren daar al vroeg naartoe. Gelukkig was het prachtig weer vandaag. Natuurlijk was ik niet zo heel vroeg uit bed (vrije dag he) en ik had net mijn Luxaflexje in de keuken opengedraaid toen ik blij verrast keek wat er de tuin in kwam lopen.... Goh, wat een feestje, wat een mooie jongen zeg en hij ging bij mij aanbellen. Toen ik de deur opendeed begreep ik het ineens, het was de chauffeur van het busje van moeders, een hele aardige die eerst ging kijken of ik wel thuis was, voordat hij haar helemaal tot aan de deur bracht, gearmd en wel.. Ook al kwam hij niet echt voor mij, het was een aangename verrassing om hem als eerste mens te zien die dag...

Geen opmerkingen: