THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 16 juni 2013

Bezoek van de familie...

Het was super tante en neef weer te zien en te spreken. Tante heb ik 8 jaar geleden voor het laatst gezien en neef 20! jaar geleden toen ik samen met vriendin naar Engeland was voor een weekje. Wat is het toch gek dat je zo'n band hebt met iemand die je dus in totaal 3x in je leven hebt gezien en dan ook nog maar een paar dagen. Het is vast omdat het van 2 kanten graag gewild wordt, want je kent elkaar niet echt natuurlijk. Of het komt doordat we dezelfde genen hebben. In ieder geval klik ik altijd erg goed met neef Alan. Hij heeft dezelfde soort humor als ik dus dat gaat over en weer, erg leuk. Afgelopen donderdagavond waren ze bij mij op bezoek en afgelopen zaterdag zijn we de hele dag bij Jul geweest, patat gegeten en 's avonds Chinees gehaald. Ik heb vaak geprobeerd contact te leggen met Alan maar dat ging niet zo soepel, nu is hij ouder en zegt het belangrijk te vinden dus gaan we zeker contact houden. In dat opzicht ben ik blij met mijn Smartphone en Whatsapp. Dan is Engeland wel heel dichtbij!

Geen opmerkingen: