THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 8 juni 2013

The color run..

Ik had het al een paar keer voorbij zien flitsen via een fotocamera reclame en er zo af en toe beelden van gezien, maar ik had geen idee wat het was, een color run. Dus maar even googelen en natuurlijk komt het weer uit Amerika. Het blijkt een hardloopwedstrijd te zijn waarbij je 5 km hardloopt en steeds door een andere 'kleurenzone' (dat houdt in dat je kleurenpoeder over je heen krijgt uitgegooid). De bedoeling is dat je zo gekleurd mogelijk de finish bereikt. Het gaat er dus niet om om als eerste binnen te komen. Je gaat dus rennen en laat je smerig maken met gekleurd poeder. Nog steeds leuk als je het zo leest?? Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af, ligt het aan mij dat ik dit gek vind, word ik nu echt oud? Blijkbaar is niemand tevreden met wat hij heeft, alles moet gekker, taboedoorbrekend of shockerend zijn. Nou, laat mij dan maar een ouwe meut zijn. Ik ben tenminste tevreden met mijn 'suffe' leventje......

Geen opmerkingen: