THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 24 juni 2013

Knuffels...

Zoals ik al eerder zei, kijk ik vaak naar Ellen met een bord op schoot. Wat natuurlijk opvalt is dat al haar gasten begroet worden met een hug/knuffel. Elke keer als ik dat zie, denk ik het weer, wat heerlijk. Dat zouden ze hier ook vaker moeten doen. Omdat ik het natuurlijk niet 'stand by' heb, zit ik elke keer jaloers naar het scherm te kijken. Maar om nou iedereen gewoon maar te gaan knuffelen lijkt me ook niet zo'n goed idee. Ik doe het wel vaker bij mijn vriendinnen en bij moeders, maar die zie je natuurlijk niet elke dag. Het zou wat zijn he? Gewoon bij de deur van de metro gaan staan en iedereen die binnenkomt knuffelen..... zit me voor te stellen wat de reacties zouden kunnen zijn. Als ik de meeste mensen 's ochtends in zie stappen zijn er heel veel bij die een knuffel kunnen gebruiken....

Geen opmerkingen: