THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 12 juni 2013

De Kapper

Ik had een kapper, al vanaf mijn 16e jaar kwam ik bij hem. Eerst werkte hij zelf in een salon en later had hij zijn eigen zaak geopend. Soms was er even een periode dat ik er tussenuit ging en even 'vreemdging' bij een concurrent. Dat duurde nooit lang, kwam altijd weer bij hem terug. Hij is de man die het langst in mijn leven is en dat is een grappig gegeven. Sinds ik 2 jaar geleden in de problemen kwam met geld besloot ik met Jul mee te gaan naar de huiskapper en dat scheelt heel veel geld. Sinds die tijd ben ik bezig om een kapsel te zoeken waar ik tevreden over kan zijn want bij DE KAPPER ging ik meestal gewoon zitten en zei: 'doe maar iets' en dat pakte meestal heel goed uit omdat hij mij min of meer kende. Qua kapsels ben ik behoorlijk veranderlijk. Vind het altijd leuk na een tijdje om er weer eens heel anders uit te zien. Zo ook nu, ik was het lange pluizige haar zat en bedacht dat het maar weer eens korter moest. Voor zover ik het nu kan beoordelen vind ik het leuk maar het zal morgen blijken na het fohnen. Zo niet, ga ik weer terug naar mijn oude Liefde........

Geen opmerkingen: