THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 9 juni 2013

Prachtige dag...

Wat een prachtige dag hadden we weer. Wat maakt het een prachtige dag. Voor mij.... zon, niet te warm zodat je er ook in kunt zitten. Moeders op visite. Heerlijk in de tuin bezig zijn maar niet te, gewoon zo af en toe beweging afgewisseld met lekker zitten en een ijsje eten. Bedenken waar we nog een prachtige clematis kunnen planten (gekocht in de uitverkoop voor 2 Euro) en hem dan ook nog daar planten natuurlijk. Af en toe een beetje lezen in mijn Stephen King (geen nieuwe, ik lees ze om de paar jaar gewoon opnieuw). Zien hoe alle poezen (5 met die van Jul erbij) zich heerlijk vermaken in de tuin. De knoppen tellen in mijn rozenstruik. Eindelijk heb ik er twee die het naar hun zin hebben, 1 roze in de achtertuin en een rode in de voortuin, allebei met veel knoppen. Een cd luisteren die ik al een tijd niet gehoord heb en tussendoor nog een beetje opruimen en de was ophangen. Eten bij de buren en nog een hele avond genieten van mijn boek en het feit dat het zo lang licht is buiten. Al met al heb ik niet veel nodig.....

Geen opmerkingen: