THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 11 juni 2013

De nieuwe baan...

De nieuwe baan is leuk. Al met al wennen natuurlijk maar heel anders dan de commerciele functies die ik heb gehad. En ook anders dan bij de vorige baan (waar ik me echt niet lekker voelde de eerste 3 weken) voel ik me hier toch wel meer thuis. Aardige vrouwen (en een paar mannen) en er is niet veel druk. Doe alles maar rustig aan is me meermalen verteld de afgelopen eerste week. Eindelijk, dat doet me wel goed. En dan natuurlijk om de week weer een woensdag vrij, waarvan de afgelopen week de eerste keer. Wat was het weer heerlijk. Het lijkt net of je dan maar 2 dagen werkt ipv 4. Zelfs het reizen met de metro valt me niet tegen. Net genoeg om even af te kicken van je werkdag en nog op een redelijke tijd thuis. Ik geloof dat ik langzamerhand weer rustiger kan ademhalen, het zwaard van Damocles is nog maar een aardappelschilmesje en verandert zoetjesaan in een lief wit schapenwolkje.....

Geen opmerkingen: