THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 29 juni 2013

Nieuw programma..

Tijdens de zomermaanden heb je het vaker, laat op de avond, een soort praatprogramma met bekende Nederlanders en wie kan dat beter dan Linda de Mol. Ze had het nog niet eerder gedaan en blijkt ook dat goed te kunnen. Ik heb het voor het eerst gekeken omdat de gasten Brigitte Kaandorp en Gordon waren en omdat de vraagstelling leuk is. Het gaat meer over de mensen en hun persoonlijkheden en leven dan over hun  'werk'. En ik heb een zwak voor Gordon, ik begrijp hem, zeker nadat ik zijn boek had gelezen. Hij houdt zich bezig met dezelfde dingen als ik, houdt van gedichten/teksten en is eerlijk (oke, tact is niet zijn sterkste kant), is een gevoelige ziel, die ook maar niet die ene tegenkomt die op hetzelfde level zit als hij (en dat is wat ik begrijp natuurlijk). Ik hou wel van dat soort praatprogramma's met als thema gewoon de mens zelf. En dan is er nog het kersje op de taart..... Ruben Hein die de favoriete liedjes zingt van de gasten van het programma en die is zeker niet vervelend om naar te kijken (en te luisteren)...

Geen opmerkingen: