THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 5 juni 2013

Wat een familie...

Ik ben behoorlijk honkvast zo jullie weten. Ga niet graag op vakantie, natuurlijk vind ik het heel erg fijn om niet te werken en dus te genieten van mijn vrije tijd, maar ik hoef nergens heen. Ben heel graag thuis. Maar ALS ik op vakantie zou willen heb ik familie over de hele wereld en zou ik heel goedkoop kunnen verblijven. Nicht Andy in Milaan, Neef Alan in Frankrijk, Nicht Patricia in Nashville, Tante Sonja in Engeland, Tante Mary en neven in Australie, vriendin Kim in Engeland, vriendin Joan in Nieuw Zeeland. Mogelijkheden te over voor een bezoek aan familie die ik niet zo vaak in mijn leven heb gezien, gecombineerd met een goedkoop verblijf. Mijn tante en neef komen volgende week een paar dagen naar Nederland en ik kijk ernaar uit met neef Alan bij te praten, hij heeft zoveel humor. Ik heb hem 20 jaar geleden voor het laatst gezien. Soms wilde ik wel dat ik iets avontuurlijker was wat reizen betreft dan.......

Geen opmerkingen: