THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 12 augustus 2013

Jack

Nee, niet de naam van een nieuwe lover, maar de naam van de buurkat. Een echte bully. Hij is niet echt vals maar houdt wel van pesten, lekker in de bosjes wachten tot een van de buurkatten nietsvermoedend voorbij komt lopen en dan ineens tevoorschijn springen. Natuurlijk vindt niemand van onze jongens hem leuk en als hij in de buurt is is het een gejank en geblaas van jewelste. Meestal blijft het daarbij maar ik heb mijn Prins Prut van Pruttelstein (die echt nooit wat doet) en Jack een keer uit elkaar moeten trekken wat me een paar flinke halen op mijn arm heeft opgeleverd, maar het gevecht wel beeindigd heeft. Jack heeft de gewoonte, zijn baas heeft helaas geen kattenluik, om overdag bij mij naar binnen te schieten en boven op zolder een middagje te gaan rusten. Ook dat gaat meestal goed, totdat hij weer naar buiten wil want dan staan mijn 3 jongens eensgezind voor hem om hem eens flink de waarheid te 'miauwen'. Aangezien Jack dus geen eigen ingang heeft is ie vaak de hort op. Hij kan nou eenmaal niet naar binnen als hij dat wil en tja, hij is natuurlijk wel een poes, oftewel de Koning van het huis, dus laat hij zijn Onderdanen zich regelmatig zorgen maken....

Geen opmerkingen: