THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 20 augustus 2013

De omavierkantjes....

Eindelijk, jippie, het is zover. 3 jaar geleden, op een mooie zomerdag, kwam Jut thuis van een middagje weg en Jul zat gezellig in het zonnetje te haken, een klein vierkantje. Goh, dat is leuk, Jut is meteen mee gaan doen en voordat we het wisten hadden we een hele mand vol van deze leuke omavierkantjes (in het Engels klinkt het leuker, Granny Squares). We hebben het een hele tijd leuk gevonden om elke keer weer zo'n vierkantje te produceren, tot het op een gegeven moment genoeg was, en wat stonden ze leuk in de rieten mand, die grote stapel gekleurde lapjes. Natuurlijk was het de bedoeling om ze ooit aan elkaar te haken tot een sprei, kussensloop of iets anders. Die bedoeling bleef een bedoeling tot een paar weken geleden. Jul was begonnen wat vierkantjes aan elkaar te maken en oh wat zag dat er goed uit. Dus..... Jut ging ook aan de slag en ik moet zeggen, ik ben trots op mezelf. Het bleek dat ik zelfs zo vlijtig was geweest dat ik genoeg vierkantjes had voor 2 gehaakte doeken. Kijk maar....... MADE BY ME!!!!

2 opmerkingen:

Debby zei

Leuk! Lieve kleurtjes. Weer iets voor je webshop ;)

KnIpOog Schilderijen zei

Ha Deb, dankje, maar is geen prijs op te zetten, uuuuuuuren werk....