THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 3 augustus 2013

Ik snap het niet.....

maar dat komt ook omdat ik alleen ben, ik heb geen gezin, niemand waar ik beloftes aan heb gedaan of waar ik rekening mee moet houden. En daarom snap ik het niet.... Bridges of Madison County, ik moest er natuurlijk weer eens naar kijken. Wat daar neergezet wordt is echt 2 mensen die zo op hetzelfde level zitten dat dat uitzonderlijk is. Hij wil zo graag dat ze met hem meegaat maar zij vindt dat ze haar man en kinderen niet zomaar in de steek kan laten en is bang dat als ze meegaat, alles met hem ook weer gewoon wordt en nooit meer bijzonder zal zijn (zit wat in, maar toch...). Hij zegt het ook: This kind of certainty comes along only once in a lifetime. EN DAT MOET JE NIET LATEN GAAN. Ik bedoel, ik kan het weten. Als dit ooit op mijn pad zou komen hou ik het met 2 handen heel erg stevig vast. Toen hij overleed heeft zijn advocaat haar een pakket gestuurd met een boek dat hij had gemaakt over de 4 dagen die ze samen gehad hadden. Voor hem is zij altijd 'the one' gebleven en hij voor haar ook. Hij heeft zijn as laten strooien bij de brug waar zij elkaar gevonden hebben. Zij deed hetzelfde, eindelijk samen. Zonde hoor.Daarom snap ik het echt niet, dat zij in staat is geweest om hem te laten gaan.

Geen opmerkingen: