THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 11 augustus 2013

Dagje op stap heel dicht in de buurt

Veel mensen gaan naar het buitenland op vakantie maar eigenlijk kennen we ons eigen land niet eens. Er zijn zoveel plekken waar je nog niet geweest bent. Neem mij nou, ik ging een dagje mee met KC en Jul. KC gaat namelijk figureren (hartstikke leuk) in een film en moest weten waar hij moest zijn. Het was in Rotterdam en besloten werd om een ommetje te maken. Zo kwamen we terecht in Charlois, zeer bekend bij KC maar niet bij mij. Je moet weten dat ik in Capelle woon (naast Rotterdam) en in Rotterdam Centrum werk en dat is zo'n beetje alles dat ik ken van Rotterdam. Charlois wel van gehoord, maar nooit geweest. En dat was een verrassing, een heel gezellige wijk met veel groen, een leuke sfeer. We hebben er een wandelingetje gemaakt en een heerlijke capuccino gedronken. Het voelde als vakantie. Zo zie je maar, zelfs naast de deur ben je op vakantie......

Geen opmerkingen: